måndag 25 januari 2010

we never sleep

tjeennaa!!! bloggen!! len!!!mitt problem = jag sover men är jämt trött ändå = måste gissa kvalitén på min sömn är lika effektiv som sven var imorse när han kräktes mitt på mattan istället för att gå ut.

ska ringa sjukhuset imorgon och gråta för att de aldrig kallar mig till operation. kan inte vara tålmodig: vill ta bort halsmandlar + det andra mystiska som jag ej minns vad fan det var nu för att de känns som SMUTS inuti min kropp. tänker mig typ två veckor av smärta och sedan ett uppvaknande ur denna dimma av evig trötthet, kan nästan känna det. som att gå från att ha en liten svartvit tv till en fet bioduk ska det kännas ungefär, eller som himlen. ser fram emot ett piggt liv! ser fram emot att kunna sova bredvid jenny utan att hon på morgonen säger: kunde ej sova var tvungen att lyssna mellan dina snarkningar för att höra att du fortsatte andas och inte dog. gud! när den dagen kommer ska jag vakna med ett SKRATT sen ska jag säga så här: har du sovit gott gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa