måndag 28 december 2009

sanning om mig själv

det är nio inlägg kvar till fem hundra och hur många dar till nyår? man får rappa på!!

jag tycker det är jobbigt när folk på nåt sätt påpekar eller antyder att jag pratar norrlänska. jag vet inte varför. jag tror inte jag vill ha någon dialekt. tycker dialekter är jobbiga det är som att bli dragen över en kam som om alla är lika på olika håll om i sverige. åh sverige

får ont i halsen av att dricka te. varför?? det kanske är lika bra att inte dricka något te nånsin mer då. tycker det är mycket pretentiöst och TÖNTIGT när människor i olika sammanhang ska påpeka att de druckit te för att vet ej stärka sin image som djup och seriös. alltså alla försöker väl stärka sin image som vadsomhelst mer eller mindre på olika sätt har ej något emot just det faktumet men alltså vissa saker är alldeles för fantasilösa och totalkopierade. bra exempel på saker gör mig cynisk och ful men fan vad fånigt det är!!!

2 kommentarer:

  1. Alltså rosetter då..........

    SvaraRadera
  2. haha kan inte ens nämna det. köpte skor med rosetter idag på rea ---> åkte hem och skar av dom sen

    SvaraRadera

hej allihopa