tisdag 15 december 2009

ursäkta blogginlägget av renodlad ilska men detta måste UT

hej! nu tänker jag redovisa två saker som jag idag hunnit känna mycket ilska och frustration inför.
1:

vad FAN är detta tänkte jag när jag fick två raka pappkartonger när jag bad om en presentkartong på H&M. fick tänka mycket intensivt innan jag fattade att de skulle vikas till två lock som sedan skulle passas ihop till en liten ask. efter att ha insett hur man gjorde så tyckte jag faktiskt att det var en ganska smart och fiffig idé men: vem designade det här?? brukar inte tycka till så mycket om hur saker ser ut men helt seriöst så var ju detta totalt smaklöst. jag brukar inte heller bry mig så mycket om hur fint eller fult jag slagit in mina presenter men alltså det finns ju faktiskt en gräns för hur opersonligt i kombination med fult "inslagen" en present får bli. blev tvungen att slå in detta i julklappspapper eftersom att jamen titta själva.

2: rökande!!! fjortisar!!! i högstadiet !!! utanför!!! ingången!!! till!!! kungspassagen!!! vad vill ni och!!! VAD!!! tänker ni med??? och vad tänkte alla tusentals andra människor när de tillät 30 ungar blockera 3/4 av ingången för att istället låta folk passera genom en liten trång passage i sidan?? utbytte idag en *menande* blick med en mamma + bebis som försökte ta sig igenom barriären av rök + högstadiegangsterz och alltså vill aldrig vara med om det igen!! vill aldrig igen som snart 17 år gammal behöva utbyta en menande blick med en vuxen om hur dryga tonåringar är hahaha snälla *vill radera den händelsen ut ur mitt minne*

8 kommentarer:

  1. hahhaahhahahah, hatar folk som blokerar vägeeeeeeen! lider fan med dig x12

    SvaraRadera
  2. om punkt 2: En gång tänkte jag "undra om de flyttar sig om jag går rakt fram igenom dom" men de gör inte ens det så jag gick rakt genom så att en fjortis for in i väggen. hoppsan, jag är ledsen men HÄR SKA MAN FAN INTE STÅ!!

    SvaraRadera
  3. tänkte på idekisse på direkten

    SvaraRadera
  4. hej!
    hittade din blogg när jag försökte förstå hur hm-kartongen ska sitta ihop. kom på egen hand fram till att den är en över och en underdel, men vet inte hur jag ska få ihop dom. kan du förklara?

    /pysselananlfabet

    SvaraRadera
  5. hej igen!
    fick naturligtvis ihop den efter att ha frågat en dej om hjälp. det var visst inte så svårt när man väl kom på det. men du är inte ensam om att tycka designen är ful :)

    SvaraRadera
  6. Punkt 2!!!! Åt på max idag!!! Räkna ut resten själv!!! Blev också!!! Väldigt less!!!!

    SvaraRadera
  7. Köpte julklappar på hm idag men begrep mig inte på kartonerna som jag fick med. Googlade och hamnade här. Tack för att du förklarade!

    Christina i Gbg

    SvaraRadera
  8. HAHAHAHAH hmtjejerna hittade hit!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

hej allihopa