torsdag 31 december 2009

till marina


kliver upp klockan 13.00 för att jag är en rebell. david är vaken och tittar på tv eller något.

14.00 sven är i fönstret

15.00 rut vår grannkatta

16.00 eller typ tidigare egentligen är jag och pappa på öb

17.00 har stoppat ner lillfisken i akvariet samt köpt en fiskkompis

18.00 äter middag

19.00 edward berättar om första mötet med bella... öh. är mycket besviken på denna bok

20.00 sven gör mig sällskap när jag läser

21.00 tittar på twin peaks. inte detta avsnitt dock men ändå spännande.

22.00 är orolig över fiskar och thilde vet inte vad fan hon ska ha på sig

23.00 tar på reflexvästen för att gå en uppfriskande promenad. skoja. gick till nettan en stund.

00.00 eller typ 00.40 egentligen kommer jag hem. fiskkompisen verkar ha fel på simblåsan och står på huvet. blir ledsen. hoppas på att det beror på att den var inavlad och känslig och inte för att jag är en dålig fiskhållare. fast hoppas mest på att den bara har svalt luft eller något annat temporärt och att den blir bättre så jag slipper avliva den.

01.00 måste sova. har inte bytt sängkläder fast det var det enda jag hade tänkt göra idag egentligen. åååh!!

slut

3 kommentarer:

  1. jag tänkte också byta outfit på min säng lagom till nyår men fick beslutsångest precis som thilde.. he får bli imorgon!!

    SvaraRadera
  2. me hallå, du måste ju gräva ner växterna annars blirom inte långlivade

    SvaraRadera
  3. ja men jag har väl försökt gräva ner mina växter i det 1 cm höga gruset men det gick inget vidare

    SvaraRadera

hej allihopa