måndag 28 december 2009

jag föddes som en strippa och kommer dö som en

är fruktansvärt trött så det är kanske dags att gå och lägga sig men jag vill inte. jag tycker det är roligare att vara vaken då. jag läser i mina bloggarkiv och tycker att jag var så himla fyndig förut! jag tycker alltid det. pappa har kopplat en webcamera mot tvn som han filmar med men det är sex sekunders fördröjning så när jag passerar vardagsrummet ser jag mig själv på tv. det är obehagligt. till och med sven tycker att det är obehagligt.

djur som jag har haft som jag inte har mer:
* min kanin bunny jag fick i förskoleklassen. hon dog när jag ville att hon skulle ha kaninungar men hon var egentligen för gammal.

* min kanin pyret som jag fick i trean när bunny dog. hon var inte särskilt trevlig och alla hennes kaninungar var dödfödda. minns ej hur hon dog.

* andra kaniner man knappt minns typ de två lejonhuvade som var så jävla SKYGGA. en blev jättesjuk så det var tragiskt.

* min kanin nisse som var så himla snäll. han blev ganska gammal och en dag var han försvunnen. lille vän.

* en katt som hette murre som vi avlivade för att han ej gick ihop med ina

* mammas hund ina som vi hade i ett år men sedan gav vi tillbaka henne till uppfödaren

* vår katt elvis som blev så gammal och grå att ingen orkade med honom så han blev avlivad

* nåra lamm nåra får nåra höns. kan inte fortsätta på listan för den blir för sorglig!!

djur jag har som lever:
* min katt sven. han är en så snäll katt.

* min fisk

* en stackars kanin ute i lagårn som heter julia som var min lillebrors tror jag. mamma brukar mata och klappa ibland på morgonen. får dåligt samvete när jag tänker på henne.

* alla våra får

* några höns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa