onsdag 23 december 2009

blögg

har ju fått allting jag önskar mig redan. har fått
* en fisk
* varma vantar av lina
* strumpbyxor
* sminkborttagning

det är julafton imorgon och vill nu endast ha reflexväst och en sån här förgreningsdosa för att kunna strömförsörja både fiskens belysning, en extern hårddisk, min dator och en till suspekt datorrelaterad grej.

kul att jag la in två bilder på hur en förgreningsdosa ser ut. varför gjorde jag ens det?? har läst för mycket skittråkiga bloggar på sistone. måste sluta sitta så mycket vid datorn för det verkar ju spåra mot en misär. gud!! livet!!

1 kommentar:

  1. ååh det är en så bra grej, förgreningsdosor!!! och visst känner man sig typ 234 år gammal när man ba börjar klura på problemlösningar i stil med "hur man ska få alla tusen sladdar att inte ta opp för möe plats på golvet"!!! spännande att bli vuxen!!!!!!!! och nellie jag vill hete julia eller julia e eller julia edetun i din länklista om jag får!

    SvaraRadera

hej allihopa