torsdag 5 november 2009

sent i november





har köpt nya vidriga skor idag! är less på tygskor, vill inte frysa om fötterna. lär väl göra det ändå men alltså. jag har ju inte tygskor iallafall. ska försöka leva på det faktumet tills det obönhörligt inte går att ignorera längre att: mina skor kanske inte är tygskor men de är fan inte varma ändå.

tog med mig digitalkamera för att typ fota mig själv med foki men det blev inget för jag vågade inte. hundra tolvåringar pratade fotade fick autografer och älskade foki men inte jag, inte nellie 16 år för jag vågade inte. stod där på kii och ba
* låtsas kolla på kläder
* hit svängde jag förbi extra oväntat extra spontant endast för att kolla kläder
* fattar inte hur man ställer sig i kön för att få vara med foki en stund???
* vågar ej ens en gång titta på foki