måndag 30 november 2009

klargörande

jag nämnde i mitt tidigare twilightinlägg att thilde sett filmen twilight 10 gånger vilket då kanske tolkades av många som att hon gjort det för att hon tycker den är jättebra. så vill idag bara klargöra att min vän thilde inte gillar twilight och faktumet att hon har sett den 10 gånger beror då endast på olika slumpmässiga tillfälligheter och inte på att hon tycker den är bra. att hon inom en snar framtid ska se new moon på bio är nog också en otippad tillfällighet, så ingen behöver bli orolig om man råkar se thilde på bion. jag vet att det enda thilde tycker riktigt bra om är dylan, sitt marvin polly och att lägga pussel. och mig så klart.

ha en bra dag allihopa

3 kommentarer:

  1. hon e så himla falsk :(

    SvaraRadera
  2. Nu kommer alla tro att Thilde är ett fan av Bob Dylan.

    SvaraRadera
  3. ja bra att du rättfärdigade detta! Tackar

    SvaraRadera

hej allihopa