lördag 14 november 2009

kamrater


hade tänkt ägna denna fredagkväll åt att göra viktiga saker men jag har gjort ingenting som är viktigt hitills. jag har byggt om på min farm, badat och druckit läsk hitills. dricka läsk är ett äckligt uttryck tycker jag förresten, men ändock mycket beskrivande. precis lika tomt och onyttigt som det låter = dricka läsk.

har ont i muskler i min högra hand för att jag sitter för mycket vid en bärbar dator. nån slags skada!! gör ont även när jag inte använder själva handen, som en evig påminnelse om ett livlöst liv. måste göra något!! träna mer på iksu, börja i konståkning, anmäla mig till en matlagningskurs. alla utom den första var skämt dock. det enda jag skulle kunna tänka mig att göra är att köpa ett akvarium, men det är ju så mycket jobb med sådant.

1 kommentar:

hej allihopa