lördag 7 november 2009

lånade lånar böcker



hej allihopa nu är jag tillbaka!
när jag går på biblioteket lånar jag alltid minst 3 böcker och jag läser alltid bara 1/3 av det jag lånar. jag vet inte varför riktigt, men när jag står där på umeå stadsbibliotek så finns det så många böcker jag så gärna skulle vilja läsa och jag kommer hem och lägger alla böcker på min byrå eller i min säng också ligger dom där i en evighet tills biblioteket saknar sin media och skickar 1 brev för varje bok.

jag har iallafall läst klart "STULNA ÅR" av s. kaysen snart. den stod utskyltad vid facklitteraturen så jag tänkte att stackare, dig ska jag låna. och läsa. men jag tycker inte att den är särskilt bra hitills och jag har bara några sidor kvar. så ni vet! blev även mycket förbryllad över att filmen och boken var så superolika men så ligger det ju då nästan alltid till så det kanske inte var en särskilt berättigad förbryllning från min sida.

nu ska jag gå iväg en stund. hej då!