torsdag 19 november 2009

:D :(


hej mina vänner! här är ett foto som min vän annika har tagit, ni kommer till hennes blogg antingen genom att klicka på själva fotot eller hennes namn eller genom länklistan. fotot föreställer mig när jag målar på min bilduppgift som jag aldrig kommer bli färdig med eftersom att: imorgon när jag egentligen skulle jobba med den på bildlektionen så råkade jag anmäla mig som "AMBASSADÖR" för mitt program eftersom att jag är ett PRETTO!!!! detta innebär alltså att jag ISTÄLLET för att bli klar med min uppgift kommer (tillsammans med annika obs) visa runt typ 4 stycken nior (= ska välja linje nästa år) på skolan och ba hehe ja... hehe... midgård e en bra skola.. gå där.. hehe.

nej men okej, jag har 1 lektion till att jobba men den är om två veckor = motiverande. och nu ligger jag då efter i allt utom kulturhistoria?? varför?? varför gör jag så mot mig själv :(.

ps **dåligt samvete nu**
annika ser faktiskt fram emot att få göra denna *ambassadeur* grej med dig men ser bara inte fram emot att behöva ta igen saker senare när det redan finns typ 10 på kö. ses imorgon gummman!!! ska komma på lite roliga skämt att dra och ska öva på att vara 1 trevlig tjej och 1 bra föredömme för mitt program. det blir säkert roligt!! kram!!

2 kommentarer:

  1. KRAM!!!! Men hallå bilden ska ju inte vara inne förrän sista skoldagaen och det är ju en hel månad kvar! Ta det lugge vännen!

    SvaraRadera
  2. å vad glad jag är för att jag är på länklista bland så många andra fina!!

    SvaraRadera

hej allihopa