fredag 23 oktober 2009

medan ni gör det kan ni lyssna på MIN nya spellista här på spotify sås ses vi den 29e

kom på vad mitt ps var nu: skulle länka min spellista jag gjort alldeles själv som jag brukar lyssna på och sova/skratta/bara vara till. den var i 1a hand tänkt att sova till men man kan ha den till många olika andra saker som jag tex listade precis.

här är den

bästa låten på hela spellistan = lord of the rings: the fellowship. så jävla mäktig!!!! varje gång den kommer så sätter jag mig ner och ba ***insuper den storslagna stämningen som sakta men säkert byggs upp i rummet***...**hysterisk**

men måste iallafall gå nu på riktigt för ja börjar bli lite övertrött. märker det på att jag tex nyss skrek rakt ut av rädsla när sven råkade slänga mitt smink på golvet så det blev ett ljud alltså ja kommer inte på vad ljudet heter när något slår i golvet just nu. pang typ... men jaja ha en bra dag ändå.

1 kommentar:

  1. URZÄKTA, men TWIN PEAKSLÅTEN? Tycker du OM självplågerio ELLER???????+++

    SvaraRadera

hej allihopa