tisdag 20 oktober 2009

xem


måste sluta duscha pga följande kombination: brist på saker att göra + fryser. det är min största paradox just nu eftersom duschar för att det börjar bli vinter och kallt ute, men man blir torr i huden av att duscha. man blir även extra torr i huden om vintrarna. det känns som om att jag kommer sluta upp som följande resultat: extra mycket extra torr överallt. extra mycket extra eksem extra mycket kortison osv.

eksemnytt: min lillebror svällde upp med fruktansvärda nässelutslag på ryggen idag efter han ätit en mandarin. intressant och tråkigt. tråkigt för tråkigt för honom att vara så allergisk plötsligt. intressant för att vi är släkt men jag har aldrig aldrig i mitt liv i samma utrsträckning sett ut sådär efter att ha blivit allergisk mot någonting.

4 kommentarer:

  1. men hallå jag badar hela tiden för att jag fryser känns så himla slösigt och man blir ösatorr men om man badar kan man he i olja elelr badsalt då blir man ej lika torr fast gör ju inte det

    SvaraRadera
  2. Nellie den enda som gnäller här är du, jag bevisar bara fakta

    SvaraRadera
  3. ps läs punkt fyra igen

    SvaraRadera
  4. förlåt menade punkt två

    SvaraRadera

hej allihopa