tisdag 13 oktober 2009

hellre schampoo än mjäll??

var ju på vårdis idag. fick en tid inom en vecka när jag ringde, mycket nöjd. var där i första hand pga mitt eventuella utvecklande av eksem i hårbotten och sköterskan gjorde följande:
slog upp i fass
slog upp behandling
slog upp produkten att behandla med i fass
slog upp bruksanvisning
sen skrev hon ut följande: ett SCHAMPOO. UUGFDSUDGHHUGS.

och på skoldoktorns uppmaning, visserligen förra terminen, berättade jag även för sköterska om att jag känner mig så fruktansvärt trött dagtid trots att jag sover helt ok bra på nätterna. då frågar hon denna fråga: hur är det med mensen då?
alltså förstår ju själva poängen med den frågan, förstår bara inte vad man ska svara? jo men tack det är bra, hur är det själv:
har ev. järnbrist.

kom ihåg följande: ringa doktorn på telefontid 0800-0830, köpa en menskopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa