lördag 17 oktober 2009

dagens dag

har tappat bort mina vantar. hahaha. det enda mogna köpet jag gjort i hela mitt liv tappade jag bort. ja. skulle titta på nya vantar och kanske en ny halsduk men alla var osköna. hittade en helt sjukt osmaklig orange halsduk på H&M för femti spänn på rea tänkte att jag köper väl den här då den är ju ändå dömd att tappas bort trots denna färg. ändrade mig i sista sekund dock. äger 0 vantar och 0 halsdukar.

trots detta: använder nu ett par vantar som föll ut ur bussen midgård - vasaplan när dörrarna öppnades en gång. de föll ner i leran och blev skitäckliga. tog upp dem för att lämna in dem i typ informationen men det blev aldrig av och nu har det gått ungefär ett halvår. eller ett år. någon på midgård ägde (äger) alltså de vantarna och de var ett par väldigt ovanliga vantar färgmässigt. har alltså ett par vantar att använda, som inte är mina och förmodligen klassas som stöldgods (även om jag inte hade det i åtanke!!). bättre än inget iallafall, men.....

kom ihåg att köpa vantar!!!

här är inlägget där jag efterlyser ägare till vantarna jag nu tänker börja använda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa