onsdag 14 oktober 2009

105 helvetet via norrfors

hoppade på fel buss idag utan att märka det förens jag insåg att jag var på väg rakt ut åt helvete hössjö istället för mot mitt hem stöcke. fick kliva av mitt ute i ingenstans och ringa min far som trots supersjukan fick åka ut och hämta mig.

dagens busslärdom: vet inte. vet fan inte vad jag gjorde fel. var säker på att det stod 126 norrmjöle men antingen så a) läste jag fel eller så b) var det en buss som kört från stöcke till vasaplan men nu skulle köra vasaplan - hössjö och jag hann ej se att turen ändrades för klev på först av alla.

alltså skäms ju något så fruktansvärt. vet ej hur många gånger jag nu måste åka buss för att komma över känslan att buss = skam. hundra kanske.

1 kommentar:

  1. En gång missade jag bussen, har ej kommit över skammen.

    SvaraRadera

hej allihopa