tisdag 22 september 2009

skärpningen + jag

kokade nudlar på jennys spis idag och fast hon poängterat tjugo gånger att hon faktiskt har ett durkslag så provade jag lyckan med att försöka hälla bort vattnet med genom kombinationen lock+kastrull och följande händer: tappar _alla_ nudlar i slasken. plockar upp, sköljer av, äter och ba amen sånt är livet. åt asvidirga tartex-bacon till + kryddade nudlarna med curry för att dölja eventuell vidrig slasksmak hahaha asså definitivt bland det äckligaste jag någonsin lagat till mig själv var ju det.
nuvarande facebookstatus = äter mat från slasken.
en förmodad framtida facebookstatus: är magsjuk

3 kommentarer:

  1. hahahahha älskar dig

    SvaraRadera
  2. Har ju Kim på msn eftersom vi är vänner!!!!

    SvaraRadera
  3. HAHAHHAAH NÄ FYFAN FATTAR FORTFARANDE ATT DU ITNE GJORDE DET NÄR JAG FLYTTAR NÄSTA GÅNG SKA JAG HA EN SÅ KONSTANT REN SLASK ÅÅÅÅÅÅ CAPSLOCK MÄRKTE DET NU jaa jag ska ha en sån ren slask konstant att du alltid kan äta ur den om du vill (L)

    SvaraRadera

hej allihopa