lördag 26 september 2009

samlar

måste sluta sitta en lördagkväll och underhålla mig med *spotlights* på bloggkoll, skratta åt nån som har döpt sin blogg till en gayshas memoarer. alltså vad är egentligen grejen med att göra något man är till sin identitet när man bloggar tex om jag blir mamma ska min blogg heta ungradisamamma16, om jag blir gay ska min blogg heta gaydisorna, om jag dör ska min blogg heta dod_tjej92. eller alltså fattar ju att om man mest är intresserad av sitt barn eller sin sexuella läggning så måste man ju få blogga om det men det måste ju vara någon här som fattar när jag säger att det känns som om det mer blivit till en "GREJ" än en grej.

nä ok förlåt man får va som man vill för nu är det så här egentligen att jag vaknade en morgon och kände så här måste sluta gnälla över så jävla onödiga saker på min blogg men alltså vad ska jag göra då? vad har jag ens min blogg till? så ok ok, tänkte så här: prövar ett annat stuk nu: redovisar inköp + dagens outfit fr o m nu i en vecka kan skriva om vad jag gjort under dagen så ser vi vad som händer. det blir säkert roligt. något ni kan se fram emot!!! mest jag!!! hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa