onsdag 30 september 2009

idag köpte jag nya vantar och

när jag köper saker utan att ha spanat in dem i minst två veckor så blir jag alltid tveksam i efterhand till om det var rätt gjort. tex idag köpte jag detta par vantar som ni kan se nedan på min bild trots att jag blockar en del av bilden med själva vanten i estetiskt syfte. jag behövde vantar och de här ganska varma men ifrågasätter ändå detta:
* varför ska jag ha vantar med rosetter på? rosetterna lär ändå trilla av
* varför ska jag ha vita vantar när allt vitt ändå blir skitsmutsigt i slutändan. tycker jag om smutsvitt frågar jag mig själv gång på gång men svaret blir alltid detta: nej.

hoppas på att komma över detta och i framtiden trivas med mina vantar eftersom jag tänkte ha dem hela vintern om det nu inte blir så kallt att man måste köpa sig ännu varmare vantar.

andra saker jag köpt idag utom vantar är:
köpte ut mina bilder på proprint detta kostade mig cirka hundra kronor
en present till thilde men kan ej visa den för hon fyller år den sjunde oktober
brämhults juice obs vet ej varför jag köpte det men ibland kan jag ej sluta köpa saker när jag väl börjat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa