söndag 6 september 2009

hej IIIIIIII

hej
dags att sova nu
ps. nu på tisdag kommer tokio hotel till stockholm hörde detta precis, källa: spotify. om jag hade mina försäkringspengar för vanprydande ärr i ansiktet på kontot just i detta nu hade jag åkt på momangen obs inte ett skämt vill jämföra killen som ser ut som tom kaulitz på min skola och tom kaulitz IRL för att se om dom är så himla lika egentligen. dessutom: tanken på att stå mitt i en svart smet av svett + smink + galna gråtande brudar och ej kunna röra sig bara blunda och gunga med i gunget tycker jag känns tilltalande. tror det skulle påminna mig lite om tiden då jag inte var född utan låg där i min moders livmoder och jag kanske kunde få en flashback och vara den enda som kom ihåg tiden då jag inte ens var född. då hade jag kunnat skriva en bok om det, eller kanske bara döpa om min blogg till ungtfoster16 och blogga om det. då kanske någon iallafall ville läsa i min blogg.

kram kram god natt

ps2. ändrade detta inlägg 70 gånger förlåt för det om någon tog skada

1 kommentar:

  1. intressant tanke...... jaa... du kommer nog att skriva en bok i framtiden, det tror jag bestämt. Men kanske inte om att vara ett ofött foster....??? känns lite begränsat. Men kanske något om en kattrelation eller iakttagelser i livet som ännu inte kommit på pränt.?

    /Ättin

    SvaraRadera

hej allihopa