torsdag 24 september 2009

haha!!!

vill hellre blogga än:
* läsa om egypten
* läsa till ett historiaprov jag inte ens förstår vad det är på
* läsa klart boken mig äger ingen
* välja ut en massa scenarion ur mig äger ingen om tex jaa jag vet inte ens vad det är på hatar att läsa böcker för att andra tvingar mig kan bara läsa om jag själv tycker det verkar näz
* lära mig en kort text utantill så jag kan berätta om den på kulturhistorian
* laga mat
* olika andra saker man egentligen vill göra men ba helt enkelt ej orkar styra upp tex läsa klart en bok man fick krav på från bibblan idag asså det kanske är dags men jag kan inte ens läsa på eftermiddagar somnar ju bara!!

men ja nu är det iallafall dags alltså att välja ut iallafall en grej att göra till att börja med hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa