måndag 28 september 2009

dagens outfit 3


hej igen!! ja den här bilden tog jag exakt när jag kom hem. jag har städat lite i mitt rum men inte dammat av min spegel, men det relevanta är ju faktiskt fortfarande vad jag har på mig och idag har jag då alltså på mig:
ca 5 st hårnålar i håret
1 st vitt linne jag fick av mormor (ej synligt)
1 st strumpbyxor från H&M (lite synliga vid mina fötter)
1 st grön kofta från H&M (ej synlig)
1 par svarta jeans min mormor gav mig pengar till att köpa en gång när hon ej kunde laga mina byxor som var trasiga
1 senapsgul tröja jag fick av min mormor en gång
1 kamelfärgad jacka som jag köpte på åhléns för femhundra spänn hade kollat in den aslänge och sedan veckan efter så prissänkte dom den med hälften

ja som ni ser och inte ser är det mycket jag har på mig idag som inte syns. det är för att det är så jävla skitkallt på midgård att förutom om man en dag vaknar och känner att detta skulle vara en bra dag att frysa ihjäl på så måste man faktiskt klä sig ordentligt om man vill behålla sin kroppsvärme (som ju är livsviktig).

det var allt från dagens outfit klart slut hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa