onsdag 16 september 2009

asfalt

mamma tycker att min farm på farmville är alldeles onaturlig eftersom djuren står så fint uppradade bredvid varandra, men vad ska jag göra då, när de inte ens kan gå självmant**gillar ordning**

förresten asfalterade de om vägen i stöcke för några dagar sedan, typ första gången på tio år. detta händer: åker med mamma till skolan men när jag stänger dörren så kläms axelremmen på min väska fast, märker ej detta. axelremmen som hängde utanför går ej sönder av att köras typ en och en halv mil men den blir däremot asfalterad och så även mina händer när jag tar upp den och skrattar åt den *är dum*. faktum: kommer alltid hata asfalt hädanefter, förrädiskt är vad det är. fattar varför man har det på vägar, det går ju aldrig bort. asfalterade även ett av handfaten på midgårdsskolan när jag av någon anledning fick för mig att jag skulle tvätta bort asfalten (vad tänkte jag då??? det är ju ASFALT). lyckades dock skrapa bort det mesta med tumnageln, gjorde detta enbart på ren skräck för tänkte att annars skulle städet slå ihjäl mig.

nu börjar idol följer ej denna serie egentligen men idag är det i umeå så kan inte inte se

2 kommentarer:

hej allihopa