söndag 27 september 2009

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

längtar efter dagen jag slutar upp att känna ett behov av följande kombination: undermedveten förkärlek till att vara ful + klippa min egen lugg. resultat = ser ut som en dum idiot som försöker markera alternativ gothisk synthare som stil i håret men slutar upp med att vara totalt halvsatsad haha alltså vad är det med mig!!!! på detta så är min lugg fortfarande inte helt rak hahahahaha alltså!!! livet!!! här får ni bilder för att alla bloggar ska innehålla bilder nu för tiden köpte en kamera endast pga detta

före = är ändå en söt tjej trots att jag ej har kommit över det här med att ta kort i speglar ok har kanske inte världens rakaste lugg men det är ju coolt att göra saker själv nu för tiden

efter!!!!!!!!!!!!!!!! ser ut som ja ni ser ju själva


här har ni dagens skitoutfit!!!!!!!!!!!!!!!!!! god natt

2 kommentarer:

  1. jag tycker verkligen du är skitsöt.
    dagens förälskelse

    SvaraRadera
  2. jag tycker faktiskt du passar bra i din lugg, har tänkt på det flera gånger! (med risk för att låta som värsta stalkern..)

    SvaraRadera

hej allihopa