torsdag 13 augusti 2009

fisk

nu är det dags igen!!!! att skriva i sin blogg!!! idag vaknade jag bredvid min kille i degernäs och sen cyklade jag till min mormor. jag åt lite mat sedan så tyckte kalle (= min mormors kille??? man?? gubbe??) att vi skulle åka lite båt. vi for till ström och sjösatte en båt sen åkte vi båt. sen la vi ut fiskenät sen fikade vi. sen tog vi upp fiskenätet och då var det 21 abborrar på det + en fisk som var i munnen på en aborre. vet ej om jag tyckte detta var spännande eller äckligt. fiskarna dog inte förens kalle slog dom i skallen och rensade dom, men det gjorde han inte förens vi hade åkt hem.

besöket hos mormor har gjort mig: 1 tröja, 2 quornpaj rikare.

1 kommentar:

  1. Sv: AHAHAHAH hur fan kan man tycka om henne och hennes hamsterljud ?

    SvaraRadera

hej allihopa