tisdag 18 augusti 2009

djur

jag har gått med på att varje dag fram till skolan börjar (ok detta är två dagar) befinna mig hemma i stöcke mitt på dagen så att jag kan gå bort till en granne för att rasta en hund en stund= dagens händelse. är ej största fanet av hundar men det råkar finnas en kattunge där också. asså en sån där liten, inte som sven va när han kom till oss, utan en hemuppfödd som ryms i ens handflata. tittade på den idag, vet ej om det var tillåtet men kunde inte hålla mig. dog av söthet asså den va så himla söt när den satt i kattkorgen helt ensam och ba *jag är en liten katt* + aptjock eftersom att den fick all mat själv eftersom den ej hade några syskon. asså jag svär hade jag ej varit kattallergiker hade jag haft 40tusen katter. önskar att jag hade sett sven när han var sådär liten, men han var ju i skellefteå då. obs: inte ett skämt. sven är från skellet.

1 kommentar:

hej allihopa