tisdag 11 augusti 2009

bloggen ligger på is men inte jag jag swuettas

nu städar jag rummet = känns bra i hjärtat. vaknade hos thilde idag, hon har tagit in marsvinet polly till sig eftersom ingen brydde sig om henne. nu flödar kärleken. thilde ba jaa förut när hon stod i köket orkade jag ju inte bry mig men nu när hon står i mitt rum så är hon ju mitt ANSVAR *stolt*. sen gav hon polly lite grönsakiz och polly ba !!!!!!önk önk!!!!! blev apglad.

ja sen for jag till grim. han skulle packa in datan i bilen och blev orolig när maya skulle övningsköra han ba !!!!!!!!! tänk om vi kraschar = trasig data = :@@@@@!!!!!!!! och hans mamma ba amen är det din första prio om vi skulle krascha tänk om nellie tex skulle dö då han ba ja det skulle väl suga *likgiltig*. kände ju ej hur kärleken flödade då = önskade att grim va thilde och jag polly.

4 kommentarer:

hej allihopa