söndag 12 juli 2009

sveket

läser harry potter men har fått seriös läsmigrän. får ont i huvudet av texten. jag vet inte vad jag ska göra, det är ju så spännande nu. måste ta reda på vad som händer med harry. det var så länge sen jag läste böckerna om harry potter, fick den första boken när jag fyllde åtta. sen älskade jag harry potter av hela mitt hjärta tills jag gick i sjuan , började inse några grejer då som att det skulle bli svårt för mig och harry potter att bli apkära och gifta oss för att tex a) jag hade fortfarande inte fått något brev som bjöd in mig till en trollkarlsskola b) harry potter var skitmycket äldre än mig c) han var redan kär i changbruden. det var jobbigt att inse, särskilt eftersom att man tänkte att det kanske egentligen inte spelade någon roll eftersom att harry potter var ju fan en trollkarl.
färgade håret svart så att det skulle matcha mitt hjärta.

3 kommentarer:

  1. kan vi se nya harry potter filmen?

    SvaraRadera
  2. Jaha men då fattar jag varför du valde den hårfärgen!!!
    Kram på dig!!!!

    /moster

    SvaraRadera

hej allihopa