söndag 19 juli 2009

skräpmat

idag när vi åkte hem från skellefteå så stannade vi i bureå* för att äta på frasses. tycker det är alldeles för dyrt med super skräp mat egentligen, och dessutom brukar jag ofta bli mätt på att dricka drickan innan jag ens fått maten. men köpte iallafall en *VEGOMENY* & fick vänta i hundra år på att de skulle ropa upp min beställning, och när de väl gjorde det så biträdet ba du vi har inga vegburgare, går det bra med en laxburgare istället? nä för jag äter inte kött sa jag, och då tittade han bara på mig så här: ????? och sedan sa han: en laxburgare då?

fick vegburgaren till slut iallafall, grät av paltkoma sen.

*obs bygdeå

5 kommentarer:

  1. skulle vilja påstå att det var i: bygdeå. inte bureå iaf :D

    SvaraRadera
  2. sv: den är din!

    haha men rolig, frasses e najs ändå

    SvaraRadera
  3. Får de lov o vara en pannkasburgare då.
    Nej men djäkla slö jag som inte skickat bok till dig.
    Den kommer..............

    forts följer.

    mvh edith

    SvaraRadera
  4. jag är ledsen att du tycker så. som en tröst kan jag ju säga att jag inte tänkte på samma sätt som dig när jag la ut de bilderna. du är ju jätte gullig Nellie.

    maja

    SvaraRadera
  5. Ja men du får väl sluta umgås med kristdemokrater om du inte vill ha svinis

    SvaraRadera

hej allihopa