torsdag 2 juli 2009

(L)
är vaken för har fått en knäpp. gillar mig själv ändå. det blev skitvarmt i rummet så jag öppnade fönstret och hade det öppet tills jag hörde en geting. trodde ju typ att getingar sov på natten?? på tal om kryp så burade jag in en skitäcklig insekt i en glasburk idag. vågade inte slå ihjäl den för den var så stor. man har ju bara one shot liksom, missar man går den ju till attack. jag vill aldrig vara med om en attack. jennys superkilles kompis klagade förresten på mitt sätt att prata på och sa att det var typiskt norrländskt att inte använda pronomen i början av en mening. (jag) säger så här: vadå. kan inte tänka på detta mer. tänker bara på krypet som ligger där i glasburken och... andas. den kommer ju aldrig dö. borde slå ihjäl den eller släppa ut den som en äkta djurvän. vet inte. jag kan inte ens tänka på sånt här. detta är ett för långt blogginlägg. förlåt.

1 kommentar:

hej allihopa