måndag 6 juli 2009

hej

jag har ju ett seriöst sommarjobb som jag ska börja jobba på om en stund. om typ 8 timmar. kan ej sova för är skiträdd för att försova mig. försov mig i lördags men det gjorde inget. jenny sa att jag skulle kliva upp klockan nio. sen vaknade jag klockan åtta och tänkte att jag skulle sova en timme till. var hos jenny klockan tolv. hon ville att jag skulle äta gamla smultron och nyöpppnad majs men jag åt mest smultron. superkillen var där också. drog ett skämt för honom. han tyckte jag var rolig. gillar den nya killen skarpt. han kan köra bil så han körde oss till skellefteå. nu har jag tappat tråden om sommarjobbet. bryr mig inte egentligen men nu har jag lyckats förvirra mig själv.

jag har så himla många gratis sms. kan ingen skicka ett sms till mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa