tisdag 14 juli 2009

hej hej

äntligen har mitt helhjärtade hat till damm återvänt.
kände idag, första gången på en månad, inspirationen till att dammsuga. har dammsugit och dammtorkat allt dammvänligt i mitt rum. dammsög även taket, det bodde spindlar där tidigare. vet någon om det betyder något dåligt att man har mycket spindlar i sitt rum? har alltid undrat det. nu har jag bara ett moment kvar innan jag kan känna mig som en ny människa: måste skura. inte världens roligaste sysselsättning precis, men men!! man kan ju inte få allt här i livet. hej då.

3 kommentarer:

  1. det borde vara bra med spindlar som väver nät som fångar onda drömmar..... samt annat skräp som flyger runt i rummet typ damm och omaka sockar??!
    /ättin

    SvaraRadera
  2. jag har fått höra att det är asbra att ha spindlar i sitt rum för de håller jätterent! äter massa andra insekter och så blir det mindre dammigt med allt spindelnät som finns på grund av dem. tror jag, eller så stämmer det inte alls.
    /jessica

    SvaraRadera
  3. Det är bra att städa för livskvaliten!

    SvaraRadera

hej allihopa