måndag 8 juni 2009

idag fick jag ett långt inlägg på apberget. det var roligt. jag tänker nu publicera det här som inspiration till er som tänker skriva saker till mig på tex apberget eller i en kommentar. det är roligt när någon anstränger sig för en, då kan man känna sig uppskattad ibland.

Fritzl_kiffl
idag 01.01
najs, jag äter en macka jag gjorde i morse. Jag gjorde 2 stycken mackor med ost, salami och tomat. Jag åt bara upp 1 för jag blev mätt. Så tog jag en plastpåse som var inte en plastpåse det var bara plast sen kastade jag den. Efter jag hade kastat den hittade jag en riktigt plastpåse som jag la den resterande mackan i. Så nu inpå kvällen så har man jobbat stenhårt på dagen så blir man ju hungrig så jag tog den resterande mackan. Den är god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa