onsdag 17 juni 2009

UPPDATERINGAR ANG. MITT LIV DETTA DYGN II

ok. har snart tittat klart på alla BFF-avsnitt. måste sluta göra så här mot mig själv. fattar inte vad jag hade tänkt titta på när det är över. har ju i princip sett båda säsongerna av a shot at love with tila tequila. jag och min pojkvän brukade strötitta på det i vintras, när vi inte var ute och åkte skidor alltså. även om jag inte sett alla avsnitt så vet jag ju vad som händer och vilka som klarar sig till the final elimination~~~~. dör av spänning. ska kanske titta på säsongen med vikki och rikki tvillingarna eller vad de nu hette men det känns så jävla tråkigt. fattar inte vad jag ska se som kommer kunna toppa paris hilton BFF.
vision: paris gör ett nytt program där hon slaktar ett F i BFF. blir galen om jag tänker mer på detta. måste sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa