söndag 28 juni 2009

tjenare

har kollat 100+ på bloggkoll. ögena blöder. sitter i vardagsrummet med typ 20 fluger, tänker att jag ska hämta flugsmällan men trivs ju, accepterar och trivs ju i stöcke. måste bara ta på mig byxor för det är äckligt med flugor på bena.

haha förresten så blev det ju hysteri på campingen när michael jackson dog för vissa ba shit han e dö och vissa ba shit är det ens sant. sen stod det i tidningen dagen efter och så alla ba OK *festar vidare*. det sista jag hörde om honom var när jag vaknade på lördagen av värmen i tältet, mitt eget illamående + en brud utanför som drog ett skämt. hon ba "vem är inte bakis?? jo michael jackson för han är DÖD". ville också dö då, men det gav med sig. det gick över.kom ihåg det, för döden går aldrig över.

ok flugorna börjar para sig nu så tror det är dags för flugsmällers. herrå.

1 kommentar:

hej allihopa