onsdag 3 juni 2009

osoft

har bakarklassen nummer 1. det är ju kul, och även om sockerbomben säger NEJ så är det roligt att äta. andras bakverk alltså. men nu ska alla baka, för vi ska fika imorgon. och på fredag. och på tisdag. olika krux med detta:
* trodde inte vi skulle baka tills imorgon så hade tänkt komma hem och sova = OPLANERAD BAKNING
* bakning är EJ min starka sida
* den som INTE bakar blir slaktad

olika bra saker:
* man behöver inte baka något gott, huvudsaken är att man bakar. en gång bakade jag gaffelkakor som smakade sand och alla ba *ååh* fint gott så himla ROLIGT att du BAKAR

ska åka till mormor och baka nu. hej då.
ps om jag har en klasskamrat som läser min blogg kan väl någon påminna mig att jag ska ta hem SERIEN för att jag ska skicka den till fula edith. även om jag ej vet hur detta ska gå till ännu så känns ju som något slags steg ett att ta hem den så jag kan tex bygga ett kuvert. eller heren i en kartong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa