torsdag 7 maj 2009

ibland om man känner sig otränad kan man träna. det gjorde jag idag men jag är klar nu. ligger i min säng dör av törst orkar inte hämta vatten. somnar ändå av utmattning strax. lär väl vakna kring tre igen. då kan man blogga, om man vill. annars kan man tänka olika saker. till exempel
* varför är jag vaken
* en dag ska jag lösa rubiks kub
* vad ska jag skriva om i min novell
* om jag smörjer mig med kortison exakt vid spöktimmen varje natt kommer jag få spökeksem istället då
* nu ska jag somna om
* varför gåre int
eller så kan man blogga. har redan sagt det. god natt.

1 kommentar:

  1. Jag brukar pilla bort lapparna på kuben och flytta runt dem tills jag har en avklarad kub.

    Jag har dock inte varit förbi bokaffären men den kommer!


    Sov gott

    SvaraRadera

hej allihopa