torsdag 7 maj 2009

har un problema med kortisonbehandlingen: så fort jag ska trappa ner till att smörja varannan dag så faller det. nu har jag ju kanske tjugo läsare om dagen på min blogg varav typ 6 personer läser regelbundet skulle jag gissa men om någon KAN NÅGOT OM EKSEM kan ni ju skriva maila mig på nellie414@live.se

kan ju inte gå till vårdiz för det enda rådet är att ta bort kissen men kan ju ej göra detta. sven skulle se ut så här
det är min kortisontub på den högra bilden till höger så det är en bild med lite djupare mening. för eran information har jag även utvecklat ett eksem på smalbenen sedan någon gång jag fick för mig att raka mitt högra smalben och trots att de säger att eksem inte smittar så har eksemet på högra smalbenet spridit sig till exakt samma ställe på det vänstra benet jag aldrig rakar. kul.

3 kommentarer:

  1. hahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahha

    från hanna

    SvaraRadera
  2. alltså har tappat bort min kortisontub jag vill dö!

    SvaraRadera
  3. men alltså det heter väl una problema
    och kommenterar andra inlägget om facebook också. vill bara ogilla allt men hatar att det inte går och ingen kommer få reda på det för man kan inte ogilla att man ogillar att det inte går att ogilla

    SvaraRadera

hej allihopa