tisdag 19 maj 2009

det är bara eksem när ska du fatta det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

thilde har sagt till mig att jag har ringorm fem gånger nu. men jag har inte det för man blir smittad av marsvin och den enda jag känner som har ett marsvin är thilde men jag har aldrig tagit i polly (eller molly) eller några andra djur överhuvudtaget för jag är ju pälsallergiker. om ni hade GLÖMT. mitt utslag är ett EKSEM thilde, det är inte ringorm för ringorm såg ut som ringar senast jag googlade och mina eksem ser inte ut som ringormar de ser ut som eksem. det kan du lita på för att jag är ju ganska bra på att veta hur eksem ser ut eftersom jag har haft det nu i cirka: TVÅ ÅR. thilde bara för att du hade ringorm en gång behöver du inte låta det gå ut över andra.

varför skriver jag det här när jag har sjuttio olästa inlägg på bloggkoll. jag tycker inte ens det är roligt att läsa just nu, jag vill trycka på knappen som heter markera allt som läst men jag kan inte förmå mig. kan bara trycka på... nästa... och nästa.

1 kommentar:

  1. MEN DET SÅG UT SÅ FÖRST FÖR MIG OCKSÅ LUGNA NER DIG :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C : C:C :C :C

    SvaraRadera

hej allihopa