lördag 30 maj 2009

dagens dag

det var fruktansvärt varmt ute idag. så varmt att jag åt glass till frukost. det var skönt. klockan elva imorse promenerade jag och thilde utan skor till OK för att vi skulle handla men det var så dyrt så ingen köpte något. utom thilde för hon köpte en dricka.
vi hoppade ut genom fönstret. det var därför vi inte hade några skor.

en fotograf fotade mig igår för att han skulle sälja vimmelbilder till olika tidningar. när jag berättade det för min pojkvän han ba ok hoppas du söp eller knullade på bilden och jag ba ok *du är ju ett hopplöst fall*. men annars var det en bra dag.

när jag cyklade från sofiehem till stöcke så fick jag ett kryp i ögat. sen hände det cirka fyra gånger till, i exakt samma öga. trodde att jag skulle bli blind men jag ser fortfarande. hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa