måndag 20 april 2009

live

fönstershoppar på forever21. vill köpa allt. även allt det fula. det skulle jag kunna ge bort till mina vänner, så de blev glada över att få presenter. jag tycker det är roligt att ge bort saker. tycker det är tråkigt att köpa saker för pengar, men det finns inte så mycket annat att byta saker mot.

"This is Natacha Peyre" är min nya favorit. hon verkar så himla gullig. hon fönsterhoppar aldrig, hon handlar alltid saker eftersom att hennes blogg mest handlar om det hon handlat. fast imorgon har hon lovat att skriva om sex.

om jag slutar fönstershoppa, lägger ifrån mig datorn och ägnar den här natten åt att tänka att jag är natacha peyre tills jag somnar så kanske jag vaknar imorgon och är henne. ska ge det ett försök. det ska bli roligt att blogga i hennes blogg. god natt.

2 kommentarer:

hej allihopa