torsdag 16 april 2009

*jag kan inte älska*

har lessnat på att äta bröd. det är är så jävla torrt. dessutom har jag helt plötsligt fått svårt för att äta kanter. sist jag kände så var jag fem år. när jag beklagade mig över detta inför grim igår han ba *du behöver inte äta kanterna om du inte vill gumman* också slängde jag dom och sen han ba öh menade det där som ett halvt skämt... och jag ba aa *känner förnedringen*. sen tittade vi på "FJORTON SUGER" och grim gjorde ett sugmärke i min panna. efter det sov vi. idag har jag satt ihop ett gif-spel på när lonian sparkar i en sandhög (som han gör i videon till sin låt "ONLY HATE"). har den som bakgrundsbild på datorn. motiverande. har råttmadrassen kvar på golvet sen thilde sov här så tänker sova på den inatt. det blir maxat. skoja. det är ju fan råttmadrassen, vad tror ni. hahaha. hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa