måndag 13 april 2009

28 dagar kvar

vet förresten inte riktigt hur jag ska hantera spotify. hade sökt och lyssnat på en låt också bara helt plötsligt börjar det spelas upp en annan version av samma låt som han IDOL-SEBASTIAN (är det ens någon som minns honom?) gjort och jag tänkte: NEJ. DETTA KOMMER SKROBBLAS PÅ MITT LAST.FM OM JAG INTE GÖR NÅGOT SNABBT. det var så stressande att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra. till slut tryckte jag på pausknappen. så kan det gå. många gånger. som när man står i en kö och ska betala med kort och ba *repeterar min kod tyst i mitt huvud* och sen när man står där framme ba *helvete!!!!*. vad är grejen med uttrycket "tyst i mitt huvud" förresten? vet inte hur det är med andra men jag kan iallafall bara tänka på en ljudnivå... aa... och den hörs ju inte ens.

ett bra uttryck: (en) avundsjuk avundsjuk. en avundsjuk som är avundsjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa